torsdag 3. mars 2011

"Ny" skål

Jeg driver visst stadig vekk å fyller opp skapene her, selv om de i utgangspunktet egentlig er fulle fra før. Jeg er ikke like flink til å plukke ut ting som ikke er i bruk lengre. Men jeg må vel ta meg en "rassia" snart kanskje. Denne skåla er etter min mormor. Den fant jeg hjemme hos mamma i vinterferien. Husker godt at mormor brukte å lage sitronfromasj som hun hadde i denne skåla. Jeg for min del har aldri prøvd å lage det, men kanskje jeg skulle prøve meg på det en gang. Foreløpig står skålen til pynt i glass skapet. Fargen på bildet lyver litt for den er mye skarpere i virkeligheten enn på bildet. Skikkelig flott turkis farge er det på den.


Det går sakte men sikkert fremover med Marius genseren til Ingrid også, nå er jeg kommet så langt at jeg kan begynne på mønstret på den første ermen, så det er nå i allefall håp om at jeg kan klare å bli ferdig før vm er over.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: