onsdag 30. mars 2011

Små strikk

For tiden går det i små strikkeprosjekter her. Jeg har et par storeprosjekter jeg kunne ha tenkt meg å begynne på, men vet med meg selv at det kan være lurt å ta litt småtteri nå, så har jeg mulighet til å fullføre også. Dermed prøver jeg å bruke litt av alt garnet jeg har liggende også, og det er jo ikke lite akkurat. Det er i allefall mange muligheter. I helgen fikk jeg bla strikket denne lille lua. Har strikket er skjerf også, men har ikke rotet meg til å fotografere det ennå. Får vel prøve å få gjort det snart. Disse lommetøflene er det en liten stund siden jeg strikket, men de har ligget umontert i kurven. I helgen derimot tok jeg meg sammen å fikk gjort de ferdige. De lilla var det blitt fargeforskjell på også, ikke fordi jeg har strikket de i fra forskjellig fargeparti, men rett og slett fordi de har ligget fram på bordet her når solen har stått på en hel dag. Vår solen kan jammen meg være skarp. Disse blir nok ikke lagt i gaveesken, jeg får vel heller bruke de selv. Og så får jeg passe meg for å legge strikketøyet mitt fram nå som solen stadig står høyere på himmelen. Vel, det avhenger vel av at det slutter og snø snart. For her fortsetter det nemelig bare å komme mer og mer snø. Nå har vi like mye om ikke mer enn hva vi hadde før snøsmeltingen startet. Håper stadig at det skal gi seg og vi skal få vår, er mer enn nok fornøyd med snø og snømåkking for lange tider nå. Dagen i dag er min første fri onsdag på lenge lenge. Ingrid har jo skolefri om onsdagene, men siden jeg har jobbet på onsdag har hun vært på sfo de dagene. Nå derimot skal vi to har fri resten av onsdagene dette skoleåret. Det tror jeg blir godt til oss begge to. I dag har vi ikke lagt noen planer, vi blir nok å kose oss hjemme og gjøre det vi har lyst til tenker jeg. Godt med slike pauser midt i uka :)
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: