søndag 13. mars 2011

3 års dag

I dag fyller tantes lille ( store) gull 3 år og vi benyttet går dagen til å feire han. Rart å tenke på at det er 3 år siden han kom til verden, den dagen han kom til var jeg nemelig i Praha og gikk spent og ventet på nyheter hjemmefra. Bursdagsfeiringen i går var i allefall vellykket og jeg tror det var en liten gutt som var svært så fornøyd med dagen.




Jeg har i løpet av uka som gikk strikket denne Nemo lua til Mathias, men guttten fikk så mye annet fin og som var langt mer spennende en denne lua. Så noe bilde av gutten med lua har jeg ikke fått til. Detter er den tredje Nemo lua jeg har strikket og ennå har jeg mer garn igjen, så da blir det muligheter for ennå en.

Dagen i dag tror jeg blir tilbringt med strikketøyet i hendene, huset er ryddet og vasket til helga så da kan jeg gjøre det med ekstra god samvittighet. Mulig det blir en tur til svigers på ettermiddagen, for der er det visst kommet besøk nordfra.
Ha en fin søndag folkens!
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: