tirsdag 7. desember 2010

Strikkerier

Innimellom alt annet som skjer nå i desember har jeg flere prosjekt på pinnene, noe er gitt bort og noe er tenkt som julegaver. I tillegg har jeg masse planer for kommende strikkeprosjekt, så jeg blir nok ikke arbeidsledig på den fronten neste år heller.




Denne nemolua har jeg vel vist fram tidligere også, men jeg synes den var så tøff at den får bli med engang til. Ingrid ønsker også seg ei fiskelue, men hun vil helst ha den i rosa da. Vel, vi får se hva det blir til, må vel ha noe å finne på i mellomjula også.



"Kari Traa" lue har jeg også strikket tidligere. Nå har jeg prøvd meg på flere i litt sprekere farge varianter. Ser ikke bort i fra at det blir flere av disse, for de er enkle og strikke og går ganske raskt unna. Disse har jeg hatt med meg på jobb, så har jeg fått unna litt strikk i pausene også ( det gjelder å utnytte tiden vettu...)


Ingrid vil gjerne også ha en slik lue, hun ønsker seg forresten veldig mye. Uansett hva jeg har på pinnene kommer hun og kikker og forteller at SÅNN ønsker hun også seg. Hi, hi ikke noe problem å glede den jenta der i allefall, hun blir jo glad for alt hun får.



Jeg strikket jo en slik lue til Mads tidligere i høst, men han har liksom ikke villet bruke den særlig mye, så den har Terje nå fått overta. Det ble visst litt kaldt til ørene hans også når kulden var på sitt værste. Mads derimot ble mye mer fornøyd med ei kjøpa lue fra HM. Ja, ja, det viktigste er nå at han holder seg varm.
Nå er det straks middag her før jeg igjen tar turen på jobb, litt møte virksomhet hører vel med. Resten av kvelden blir det vel tv titting med nytt strikketøy i fanget.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: