onsdag 15. desember 2010

Julestress

Å jeg som hadde bestemt meg for ikke å stresse noe i år, men av en eller merkelig grunn blir det ikke slik som jeg tenker det. Vel, jeg er så og si i boks med julegavene nå, nå gjenstår bare innpakkingen og den tenker jeg å begynne med i kveld. Kjekt med alt som er unna gjort. Vel, først blir det lysmesse i kirka. Ingrid skal være med å synge der og i morgen er det gradering til Mads på taekwondo, så da går det vel noen timer der.


Årets julekort ble ferdig skrevet sent i går kveld, så nå gjenstår det bare å få sendt dem avgårde. Så da er det bare alt det andre som gjenstår. Har en plan om å få bakt litt nå før vi drar i kirken så er vi litt mer ajour der også. Helgen får vi vel bruke til litt vasking, så slipper vi så mye pes i neste uke, for da tenker jeg å kose meg mest mulig. Jul blir det vel allikevel.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: