mandag 6. desember 2010

Min ønskeliste

Siden det snart er jul ( og bursdag) tenkte jeg at jeg skulle komme med en liten ønskeliste. Ikke det at jeg tror at noen av disse tingene kommer til å befinne seg i en pakke nær meg. Men det er jo lov å drømme litt, og det er jeg kjempe god til.







Denne kitch`n aid kjøkkenmaskinen har jeg veldig lyst på. Jeg vet den er litt dyr og at det finnes andre som er like bra til en billigere penge, men jeg synes bare at denne er så utrolig stilig. Jeg er vel ikke den som er mest ivrig på kjøkkenet heller jeg, men om jeg nå er så heldig å få et slikt "vidunder" så kan det nok hende at det blir forandringer på det også. Nå er kanskje ikke rød fargen jeg burde satse på, men siden det snart er jul blir det i allefall den rød på bildet her. Jeg tror heller at jeg går for den kremhvite fargen jeg altså, litt mer nøytral og så blir man ikke så fort lei heller.






Ny mobil må jeg vel strengt tatt invistere i snart allikevel, for den jeg har nå har fått litt hard med fart og mangler noen knapper her og der. Den er ikke så veldig gammel heller, så det er vel kun meg selv og skylde på der. Denne mobilen synes jeg var fin, selv om jeg egentlig liker nokia best. Vel, vi får se hva det blir til på den fronten.





Da vi giftet oss bestemte vi oss for å begynne å samle på Hardanger bestikk. Tenkte det ville være fint å ha et litt finere bestikk som kunne brukes når vi har gjester bla. Vi falt for designet Kristin, for de det er litt mer spesiellt en mange av de andre designene. Barna har begge to fått skjeer og gaffler som premie gjennom idrettslaget, men det er i et annet design. Nå er ikke samlingen blitt særlig stor, for vi fikk så mye annet fint den dagen. Så foreløpig har vi mest serveringsbestikk å stille opp med, så da hadde det vært fint med noen kniver og gafler også.





I bryllupsgave fikk vi også serviset Tid fra Porsgrunn, der mangler vi ikke fullt så mye på å ha til 12 personer. Det er det vel bare kaffekoppene vi mangler 6 stk av. (Det er ikke disse som det er bildet av det er vel te kopper, våre er høyere) Ellers så ønsker jeg meg flere serveringsfat, for de kommer alltids godt med.



Av glass så samler vi på Blåklokke serien. Der er det kun longdrink glassene vi har 12stk av, så der mangler vi både cognac, likør, hvitvin og rødvinsglass. Det er jo egentlig flotte gavetips i mange år framover, for det koster jo ganske masse for et glass.
Ja,ja dette ble et litt kjedelig innlegg føler jeg, kun med oppramsing av alt som jeg ønsker meg. Men kanskje er det noen som synes det er litt kjekt å få noen hint allikevel. Nå skal jeg finne sofaen å bli der resten av kvelden. Formen er noe sjaber, så jeg satser på at et par timer under pleddet gjør godt for kropp å sjel. Mannen er sendt på nissemarsj med barna, så da har jeg også huset helt for meg selv.
Ha en fin førjuls kveld!


Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: