fredag 24. desember 2010

Julefreden senker seg

Da er huset klart for jul og jeg kjenner endelig at juleferden senker seg. Har vært noen hektiske dager i de siste, men det blir nå jul allikevel. Mye av det jeg hadde tenkt er ikke blitt gjort, men jeg har (omsider) innfunnet meg med at slik blir det i år. Og jeg har allerede lovt meg selv at jeg skal starte tidligere til neste år, så slipper man forhåpentligvis stresset.





Related Posts with ThumbnailsI år blir ikke julekvelden feiret her på Tranghaugen og det er vel første året på 7/8 år tror jeg. I år skal vi til svigers sammen med Terje`s søsken, så der blir det nok fullt hus, tror vi blir 19stk til bords med stort og smått, så da blir det sikkert også stormende jubel etterhvert. Bilder får vi komme tilbake med i romjulen, for her er programmet (som vanlig) fullpakket flere dager fremover.
Ønsker alle der ute ei riktig god og fredfull jul!

Ingen kommentarer: