mandag 20. desember 2010

Førjulstid

Selv om oppladningen til jula ikke ble helt som vi hadde tenkt har vi nå fått gjort litt juleforberedelser allikevel. I dag hadde jeg den første fridagen min på lenge, så nå føler jeg virkelig at jeg har fått gjort masse fornuftig. Nå ser det ikke helt håpløst ut heller med tanke på bli ferdig med alt som skal bli ferdig før juleferden kan senke seg. Alle gavene er kjøpt inn, men ikke alle ferdig innpakket ennå, men jeg har et håp om å bli ferdig med det i løpet av kvelden.



Related Posts with ThumbnailsI går var vi på bytur og feiret lillebror Steinars bursdag som er i morgen. Barna var noen timer å bakte pepperkaker sammen med mormor og søskenbarn Mathias, mens jeg og Terje fikk unna de siste gave innkjøpene. Og det var vi visst ikke alene om heller. Men nå er i allefall jeg ferdig og det lille som nå står igjen får vi ta i løpet av dagene som kommer. I morgen er det siste skoledag for barna og det må de jo få med seg før det blir begravelse på oss. Jeg skal ta meg en liten tur jeg også, for det er bestandig så kos på slike avslutningsdager. Resten av dagen blir vel ikke fullt så koselig, men vi må nok igjenom det også. Nå skal jeg prøve å få klar klærne til i morgen, så kan jeg slappe av med god samvittighet resten av kvelden.

Ingen kommentarer: