fredag 8. oktober 2010

Svake mennske...

Uff, jeg klarte ikke å motstå fristelsen for å kjøpe juleblad så veldig lenge. Jeg kjøpte jo ikke bare et blad heller, jeg måtte selvfølgelig kjøpe begge bladene som var kommet i butikken.




I år som i fjor så likte jeg allers sitt juleblad mye bedre enn kk sitt. I allers sitt blad er det faktisk en del ting jeg har en plan om å få laget. Vi får se hva jeg rekker, jeg har jo allerede hodet fullt av ideer til ting jeg skal lage.



Litt små strikk har jeg også fått til. Så nå er denne lue og begge vottene gjort ferdig. Jeg har til og med festet tråder og dampet dem. Tok en rassia i går, hadde flere ting liggende som var strikket ferdig, men som jeg ikke hadde gjort noe mer med. Godt å få det unna.

Disse små vottene lå også der blandt de uferdige prosjektene mine, nå har de fått plass i gavekurven sammen med andre ferdige prosjekter som ligger å venter på en passende mottaker.

I dag skal jeg fortsette med rydding og vasking her hjemme, ble liksom ikke ferdig i går selv om jeg fikk gjort masse. I tillegg har jeg en plan om å få bakt litt. Vi får se hva jeg rekker.
Ha ei fin helg alle sammen!



Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: