torsdag 7. oktober 2010

Nå er det jul igjen....eller?

Nå er det visst snart jul igjen, i allefall om man skal tro handelstanden. Selv synes jeg det er i tidligste laget ennå. Jeg har allerede sett at det er kommet julemagasin på butikken her, foreløpig har jeg klart å motstå fristelesen, men det spørs hvor lenge det varer. I adressa i dag leste jeg at på ikea er det nå kommet både pepperkakehus og juleskum. I tillegg så er visst julemasipanen på vei ut til butikkene....

En ting er disse julemagasinene, det er forsåvidt greit. For om man skal lage noe av det inni så trenger man jo tiden som er igjen til jul. Men pepperkaker og marsipan da, hallo?? Jeg er jo et julemenneske og koser meg masse i tiden før jul og ikke minst i julen. Men når vi så vidt er kommet til oktober blir det litt i tidligste laget for meg også.
Ja, ja, her skal fridagen nytes. Det blir nok litt husarbeid, men jeg vet da å kose meg litt i mellom slagene også.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: