mandag 18. oktober 2010

Livstegn

Her kommer omsider et livsstegn fra denne kanten også. Den siste tiden har dagene fløyet avgårde og vi prøver å henge med. Når jeg i tillegg også har vært forkjølet så har ikke energien vært på topp. Men nå er forkjølelsen på vei bort og formen er atskillig bedre.



Denne uken har jo jeg og barna høstferie, vi har ingen planer så langt, men det blir vel så vi finner på noe etterhvert.
Litt strikking har jeg nå fått tid til, så nå er jeg den lykkelige eier av et par flotte pulsvarmere. Det var meningen at de skulle ha en heklet kant øverst, men så langt er jeg ikke kommet ennå. Men nå har jeg omsider fått ferdig den andre "kari traa" lua, jeg skulle jo bruke opp litt rester på den, men gikk jo selvfølgelig tom for "hovedfargen" før jeg ble ferdig. Så da måtte jeg jo kjøpe mer garn. Men så ble nå luen kjempe flott også da.


Nå hadde jeg vel egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle kjøpe mer garn på ei stund, i allefall ikke før litt av lageret mitt var brukt opp. Vel, det holdt ikke så lenge, for forrige uke var jeg på bytur og da kom jeg over masse flott garn. Og ikke klarte jeg å motstå fristelsen å kjøpe heller. Men til mitt forsvar så har jeg en plan med garnet. Noe av det er tenkt som julegaver, så får tiden vise om det blir noe av det.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: