onsdag 6. oktober 2010

Forandring fryder

Jeg har jo tidligere fortalt om min forkjærlighet for spraylakkering av div pyntegjenstander. Og nå har jeg vært på runde med sprayboksen igjen. Denne gangen var det gulvlysestakene mine som sto for tur.




Det begynner å bli noen år siden jeg kjøpte de nå, og jeg er fortsatt veldig fornøyd med dem. Men nå begynner det å bli en stund siden jeg hadde alt mørkt. Så tidligere i år fikk lysestaken en omgang med hvitsprayen. De ble jo fine som hvite også. Jeg var iallefall fornøyd.




Men nå har jeg altså fått en ny ide. Nå er det kromsprayen som brukes flittig. Og jammen gjorde de seg ikke i korm også. Blir jeg lei så får jeg vel bare kjøpe en ny sprayboks, så ordner det vel seg. Billig fornying er det i allefall.




Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: