fredag 22. oktober 2010

høstferie

Her er det fortsatt høstferie, selv om det minner mest om vinterferie når vi stikker hodet ut døra. Snøen som kom tidligere i uka ligger fortsatt, og ikke ser det ut til at den har tenkt å forsvinne heller. -4 grader her så nærme sjøen er vel heller uvanlig allerede i oktober. Det ble nå i allefall lyst og trivelig når snøen kom, men det er fortidlig ennå allikevel.




I dag har jeg vært fornuftig og ryddet og vasket her hjemme. Sola har vært framme på dagtid flere dager her nå, og da har jeg sett at støvet virkelig har lagt seg rundt om i stua her. Men nå der i mot er det borte, og så god den følelsen med nyvasket og ryddet hus er. Regner med det blir ekstra godt å sette seg ned i sofaen og slappe av i kveld.


Denne helgen er det minimalt med planer ( så langt i allefall...) Mulig det blir en kinotur på oss, kanskje blir det konsert på mor på lørdagsettermiddag og så skulle vel bilen min ha fått vinterdekkene på. Hm, det ble visst litt å fylle opp denne helgen med allikevel.



Dagen bilder er litt av pynten her i huset som jeg har drevet å flyttet fram å tilbake på i dag. Blir jo nesten som nytt når det får en ny plass. Denne hjertesteinen her fant jeg tilfeldigvis ut i gården her en dag i forrige uke, synes den var så fin at jeg klarte ikke å gå i fra den. Så nå ligger den til pynt her.
Håper alle får ei flott helg!

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: