søndag 31. oktober 2010

Ny sveis

Ingrid jenta har fått ny hårsveis, og denne gangen ble det en ganske så kort variant. Vesle frøkena har nemelig vært ute med saksen på egen hånd tidligere denne uken. Det er ikke første gangen det skjer heller, men jeg trodde virkelig at nå som hun begynnte å bli så stor var vi ferdige med den slags aktiviteter. Men den gang ei.



Vel, vi får håpe vi har vært igjenom våre runder med selvfrisering nå da. Jeg var ganske snar med å ringe å bestille frisørtime til henne når jeg oppdaget det. Frøkena var ikke helt enig i at hun trengte å klippes noe mer, men enn så lenge så er det jeg som bestemmer. Så da ble det en kort variant også. Jeg snakket vel med ganske STORE ord en stund og ga klart beskjed om at hun blir klippet ennå kortere om hun finner på å klippe seg selv flere ganger.



Nå synes nå jeg at hun ble veldig fin på håret i tillegg blir det jo veldig mye enklere å ordne håret. Etter helgen blir det basseng på skolen også, så da er det jo greit for frøkena at håret ikke er lengre når hun skal ordne opp med det på egenhånd.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: