tirsdag 5. oktober 2010

Mer strikking

Selv om dagene er travle med mye jobbing og alt mulig annet som skjer klarer jeg alltids å presse inn litt strikking på kveldstid. Nå strikker jeg jo for det meste små ting fortiden, så da blir jeg jo ferdig med ting også. Nå krymper garnlageret mitt, selv om det foreløpig ikke vises så veldig godt akkurat. Denne lua her har jeg strikket tidligere og oppskriften har jeg funnet her





Disse små nette baby selbuvottene var faktisk mye enklere å strikke enn hva jeg hadde trodd. I alle år har min mormor sørget for at alle rundt henne hadde selbuvotter til enhver tid . Nå er vel det meste av lageret etter henne brukt opp, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på noen. Kanskje blir det nå min "jobb" å holde familien med selbuvotter framover. Oppskriften på disse vottene fant jeg i allefall her






Måtte jo bare prøve i en ny farge, foreløpig er bare en vott ferdig. Men jeg bruker ikke mer enn en kveld på dem, så da er det vel bare å sette seg ned tenker jeg.




Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: