tirsdag 1. juni 2010

Sommer

Nå er vi allefall kommet til den første sommer måneden, og i dag ser ikke været så aller værst ut heller. Kunne ha ønsket meg noen flere varmegrader og litt mindre vind, så hadde jeg vært svært så fornøyd. Vel, det nærmer seg i allefall sommer, nå har også turistskipene begynnt å seile forbi her igjen og det er jo et godt tegn. Dette bildet er tatt i fra verandaen her i går formiddag. Kan ikke klage på denne utsikten nei.




De fleste tulipanene blomstrer så flott her nå, at det er masse ugress i mellom velger jeg foreløpig å overse.



Disse rosa kjøpte jeg i fjor og gleder meg til alle kommer i blomst, tror det blir et flott skue.



Nå skal jeg bruke litt av fridagen min på plenklipping, for den vokser også voldsomt nå som det ble litt varmere i lufta. Kanskje rekker jeg også å få unna litt husarbeid, fikk unna en del som var forsømt i går. Så da får jeg håpe at jeg finner igjen arbeidslysta i dag også, jeg tror det skal gå bra, man blir jo så mye piggere når været er så flott.
Ha en fin sommer dag alle sammen!

Ingen kommentarer: