lørdag 5. juni 2010

Håp om sommer

Jeg startet denne uken så bra med å bruke litt av restegarn lageret mitt, men jeg finner da hele tiden noe nytt jeg gjerne skulle ha prøvd. Og da gjerne i garntyper og farger som jeg selvfølgelig ikke har. Jeg har nå i allefall strikket dettte pannebåndet til Ingrid, men fortsatt er det ikke tomt av garnet så jeg får vel prøve å finne noe annet jeg også kan strikke. Pannebåndet fikk hun da også bruk for, for sommeren forsvant like fort som den kom.





I dag så kom i allefall solen tilbake, selv om temperaturen ikke var så mye å skryte av, men vi har ikke gitt opp håpet ennå. Satser på at varmen kommer i morgen, for det er i allefall meldt bra vær.



I hagen min er det nå masse som er i full blomst, se bare så flott plommetreet er nå. I tillegg er det masse som blomstrer i bedet også. Ekstra fint er det jo når solen skinner.




Føler litt for å skryte av disse tulipanene mine igjen jeg, er såå fornøyd med de. Skulle gjerne hatt flere av de, men ikke vet jeg hva de heter og ikke husker jeg hvor jeg kjøpte de. Men kanskje er jeg heldig å finner de til høsten også, i såfall skal jeg kjøpe flere.




Denne planten vet jeg heller ikke navnet på, tror jeg fikk de med i en frøpose som var med et hageblad jeg kjøpte for noen år siden. Flotte er de i allefall.





Siden temperaturen ikke var på topp i dag har vi tilbringt en del av dagen innendørs. Jeg har da alltids et eller annet å ta fatt på. I dag har jeg omsider funnet frem bildene som skal i album igjen. Så nå har jeg klart å fått bildene fra februar i fjor inn i album. Bør vel prøve å få gjort litt i morgen også, jeg liker nemelig ikke å ligge så langt etter med å få inn bildene. Men i det siste har dagene gått i ett og det har vært så mye annet jeg har måttet bruke tiden min til, men sånn er det vel til flere enn meg. Dagene suser avgårde :))

Ingen kommentarer: