søndag 20. juni 2010

Nytt kamera

Da har jeg vært og brukt opp skattepengene mine ( og det før de engang er kommet på konto..). Denne gangen har jeg kjøpt meg speilreflekskamera, noe som jeg har ønsket meg vel og lenge. Så nå gjelder det bare at jeg lærer meg å bruke det. Foreløpig har jeg for det meste brukt autofokus og synes jeg får fine bilder med det. Men med tid og stunder må jeg vel klare å lære meg litt mer avansert bruk også.



Prøvde meg litt på noen bilder av mammas blomster da jeg var der i går. Slike klare bilder har jeg i allefall ikke fått til med mitt gamle kamera, så da er det ekstra moro å prøve ut litt.





Lille Sofie kom også på besøk til farmor mens vi var der, så da måtte selvfølgelig tante knipse litt bilder. Babyer er jo flotte objekter uansett.

Ingrid ville gjerne holde i Sofie, men Sofie var ikke helt enig i den saken, men vi fikk da knipset noen bilder før tålmodigheten tok slutt.



Etter en liten dupp og litt mat ble nusket mye mer samarbeidsvillig når tante var på plass med kameraet igjen. Jeg fikk til og med knipset noen smil. Lille Sofie har jo vokst masse siden sist vi hilste på, selv om hun fortsatt er liten.



Nå ser det ut som om regnet er på retur og at vi omsider skal få noen timer og kanskje dager med oppholdsvær. I såfall skal jeg gå på fotojakt i hagen. Her venter litt forsømt husarbeid, før jeg finner sengen. Her gjenstår to skole og arbeidsdager før jeg og ungene har ferie. Så da håper vi sommeren kommer med skoleferien.





Related Posts with Thumbnails

1 kommentar:

Lene og Linda sa...

Hei Laila!
Vi liker den koselige bloggen din!
Vi ønsker deg og familien din en fin St.Hans feriring!

Lene og Linda

http://leneoglinda.wordpress.com/