torsdag 17. juni 2010

Syriner

Ute blomstrer syrinen nesten for fullt, men her er vi innendørs. Været er liksom ikke helt som vi håper og forventer til og ha kommet midtveis i juni. I dag minner vel været mest om høst. Jeg er gla ullklærne ikke er lagt særlig langt bort, jeg tror nemelig vi kan få bruk for dem igjen ganske fort.




For å få litt sommerstemning har jeg plukket inn noen blomstrende syriner, som nå står å dufter så herlig i stuen. Bra det er noe som minner om sommer i allefall.


Dette bildet er fra starten av denne uken, da var ikke været så allerværst. Fjorden så i allefall flott ut og jeg var sikker på at neste dag ville komme med sol og godt vær. Men der tok jeg feil igjen, for neste dag kom med regn og vind den.


Uansett utsikten var ihvertfall flott. Vel, vi kan ikke gi opp sommeren riktig ennå. Jeg satser på at den kommer over helgen når jeg og ungene starter sommerferie. Neste helg blir det jo Frøya tur igjen og treff på Wågøya og da bruker det jo å være govær. Så jeg har tro på at sommeren snart kommer til trøndelag også.



Related Posts with Thumbnails

2 kommentarer:

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Takk for at du vil være med på min lille give away:-) Syriner er nydelige blomster:-)