torsdag 8. april 2010

Vår på Tranghaugen

Nå er det offisielt vår her på Tranghaugen, nesten alt av snøen er borte (kun noen flekker igjen på skyggesiden) og krokusen har begynnt å blomstre. Vel, ikke så mange ennå da, men det blir nok flere etterhvert. Hvis de nå får stå i fred for rådyrene. I fjor var jeg veldig plaget med at de kom og spiste opp det meste av løkplantene mine. Får håpe på bedre lykke i år. Kanskje noen der ute har noen tips til meg om hvordan jeg skal få ha løkblomstene mine i fred??




Mads har allerede funnet fram sykkelen og hadde ingen planer om å ta føttene i bruk da vi andre gikk tur til fjæra forrige dagen. Så nå blir det vel noen turer framover.




Trampolina er også tatt i bruk igjen, så nå er det vel på tide at mor finner fram sikkerhetsnettet. For nå blir den vel brukt masse i tiden framover. Det er ikke så mange andre barn på Mads alder rundt her vi bor, så her gjelder det å finne noe å aktivitisere seg med.



Ellers så har jeg omsider gjort ferdig settet jeg har holdt på å strikket til lillebabyen, men har ikke somlet meg til å ta bilder av det ennå. Men det blir vel etterhvert. I tillegg så har jeg nok engang kjøpt meg nytt garn, enda jeg bare skulle ha en heklekrok da jeg dro til Rissa i går. Jeg lærer visst aldri :P

Ingen kommentarer: