fredag 23. april 2010

Helg igjen

Så var det jammen meg helg igjen. Merker at uka går ekstra fort når det er jobbing hver dag, og det blir ikke mye tid til overs. Denne helgen er det for en gangs skyld veldig lite planer og godt er det. Jeg tror vi skal kose oss masse her hjemme og håpe at det flotte været som er ute nå fortsetter. Da skal i allefall jeg bruke noen timer ute i hagen. Jeg er veldig glad i våren og hagearbeid. Vær vår får jeg bestandig masse ideer om ting jeg skal gjøre i hagen, men også her har jeg en tendens til å boble over med ideer. Blir spennende å se hva jeg klarer å gjennomføre i år.


Her har jeg prøvd å fått Ingridpia til å posere i den flotte kjolen som jeg vant hos Ellen. Kjolen var bare alldeles nydelig og passet perfekt til Ingrid, som gjerne ville ha den på seg på skolen dagen etterpå. Nå var ikke mor helt enig i det da, så vi må nok vente til en litt mer passende anledning for å få brukt kjolen.




Litt strikking har jeg fått til denne uken også. Og prosjekter som blir fort ferdig er jo blandt favorittene mine. Lille Sofie som jeg nettopp er blitt tante til var jo så liten at det var vanskelig å finne lue som var liten nok til henne. Så da strikket jeg likesågodt en. Dette settet var unna gjort på et par kvelder og jeg fikk brukt litt av restegarn lageret mitt.
Her er det nå tid for fredagskos og norske talenter.

Ha ei flott helg alle sammen!

3 kommentarer:

Romantisk i Rian sa...

Hei hei!

Ønsker dere alle ei koselig helg.

Klem fra Rian

Pia sa...

Så flott jente i flott kjole!

Pia sa...

Så flott jente i flott kjole!