onsdag 28. april 2010

Bytur

Mandag var 6 klasse på bytur. Først på dagen var de på omvisning i Nidarosdomen og fikk bla være med på en skoledag i middelalderen. Det virket som om barna syns det var veldig spennende og jeg tror de lærte mye den dagen.


Dagen avsluttet de i pirbadet, noe som var midt i blinken for en klasse som består av badenymfer. De kunne helt klart ha vært der mye lengre enn de tre timene de hadde til rådighet.
Mads er også veldig glad i å både, selv om han er en forsiktig type slo han til med å hoppe, dog ikke fra de høyeste avsatsene. Men han imponerte i allefall mamman sin.


Må vel ta med et aldri så lite bilde av meg også. Jeg hadde en fin dag i byen, selv om den ble kortere enn først planlagt for min del. 6 klasse er jo en topp klasse og være med på tur, så de kan jeg gjerne være med på tur en annen gang også.



Nå ser vi hver dag at sommeren nærmer seg med stormskritt. Vi har ikke hatt så mye varme ennå, men jeg ser på hekken utfor her at knoppene blir litt større for hver dag. Håper at det blir varmere i været mot helgen, slik at vi kan få kosa oss litt utendørs. Nå står husarbeid for tur, før jeg bør sette meg ned med noen forberedelser til morgen dagen. Kan vel ikke ta verken engelsk eller rle timer på sparket.
Ha en fin vårkveld alle sammen!

Ingen kommentarer: