søndag 11. april 2010

Omøblering

Så har jeg flyttet litt på noen møbler igjen. Ble som tidligere fortalt ikke fornøyd med plasseringen av "ny"skapet. Men nå derimot ble jeg veldig fornøyd. Byttet plass på to skap, så ble ting mye bedre.





Siden skapet jeg kastet ut var så høyt fikk jeg nå mer veggplass ledig. Så da var det på tide å få opp de broderte bildene mine. Tja, det er vel hvertfall fem år siden de ble brodert ferdig, om ikke ennå lengre. Men nå er de endelig kommet frem i lyset igjen.





Ennå så har jeg et broderi til i samme serie, men det er ikke ferdig brodert ennå. Kanskje på tide å få ferdig det også nå.




Ny skapet fikk plass under speilet, og jeg ble mye mer fornøyd med den plasseringen. Er ennå ikke helt fornøyd med pynten oppå,men der kan jeg jo prøve meg litt fram etterhvert.




Inne i glasskapet var det lys, som virket uten at jeg trengte å skifte pære engang. Ble skikkelig stemningsfullt på stua når det lyser der om kveldene.


Ingen kommentarer: