onsdag 2. desember 2009

strikke prosjekter

Jeg har visst strikke dilla fortiden, og moro er det. Men så var det der med nok tid igjen da, jeg finner jo stadig vekk noe nytt som jeg kunne ha tenkt meg å strikke. Og som regel har jeg mange prosjekter på gang samtidlig. Nå har jeg strikket lue og pulsvarmere. Planen var at de skulle være en julegave, men jeg ble så fornøyd med dem at jeg tror jeg beholder dem selv.


Kanskje blir det strikket noen flere, for dette var jo gjort på et par kvelder. Har strikket i alfa på pinner nr 8, og da går det unna. I utgangspunktet var det et annet mønster jeg hadde funnet, men det ble ikke bra, så da laga jeg en forenkla versjon selv. Synes det ble veldig bra. I tillegg har jeg begynnt å strikke OL genser til Mads, så vil tiden vise hvor lang tid det tar før den blir ferdig.



Ingen kommentarer: