mandag 30. november 2009

1 søndag i advent

Så var 1 søndag i advent unna gjort og det nærmer seg jul med stormskritt. Jeg trenger egentlig ikke å stresse noe særlig for jeg er snart i mål med julegavene, kalendergavene er under kontroll og jeg er godt i gang med vaskinga. Nå gjenstår bare stua og kjeller etasjen, så det må jeg vel få gjort i løpet av de kommende ukene.






Det eneste som ikke er påbegynnt er bakinga, men med Ingrid som ivrig medhjelper må det vel bli ei råd med det også. Jeg tenker vi tar første runde på onsdag når hun har fri dag, så får vi se etterhvert hva vi får fyllt kakeboksene våre med.


Til slutt et bilde fra mitt julepyntete kjøkken. Jeg kjøpte nemlig nye julegardiner på salg i januar, så nå var jeg spent på hvordan det ble. Ble svært så fornøyd, særlig fordi prisen på gardinene var 50kr stk. Planen min var egentlig å ha adventsstjerner i vinduet, mamma hadde jo kjøpt en maken julestjerne som den jeg har etter mormor til meg, men den planen gikk i vasken gitt. Ble ikke noe fint med stjerner som ikke vises, så nå henger de på stua i steden.


Ingen kommentarer: