mandag 7. desember 2009

Julepyntet kjellerstue

I dag har jeg ryddet og vasket på kjellerstua. Skulle egentlig ha gjort det lenge nå, men det rommet der blir av en eller annen grunn ikke prioritert. Men med fridag i dag, så var det like greit å hive seg ut i det å bli ferdig med det.




Pyntet litt til jul med det samme jeg holdt på. Nissene får vente til litt lengre ut i desember, men mye rødt ble det i allefall. Gardinene er egentlig til stua, men jeg er ikke helt fornøyd med dem ( nok et impuls kjøp som ikke var helt vellykket...) I fjor kom de ikke opp på stua en gang, og det gjør de ikke i år heller, synes de ble mye finere her nede, så her blir de nok hengende en stund.



Jeg har jo hatt som mål å være ferdig med vasking før vi drar på tur, og nå er det bare stua som gjenstår. Den tror jeg at jeg skal klare å få vasket på onsdag, for da er det fridag til meg og Ingrid. Så kan jeg bare kose meg på tur og ikke tenke noe på alt som skulle vært gjort hjemme. Nå skal vi ta en liten tur på kaffe til svigerinne Kristin som fyller år i dag. Gratulerer med dagen Kristin :)

Ingen kommentarer: