torsdag 10. desember 2009

Gradering

Da går en hektisk dag mot slutten, jeg hadde jo trodd at jeg skulle sulle rundt her hjemme i et rolig tempo i hele dag. Men planen gikk i vasken gitt, for det ble jobbe dag på meg i dag. Så da kom jeg litt på etterskudd med alt jeg skulle gjøre, men jeg kommer vel i mål i løpet av kvelden.





Nå i kveld har det vært gradering for Mads på taekwon do, og gutten var kjempe flink og fikk til å med skryt av treneren. Jeg fikk ikke med meg alt sammen, for jeg måtte springe en liten tur på foreldremøte i 1klasse også. Terje jobber overtid ( for å bli ferdig før vi drar på tur....) så da var det topp at farmor og farfar kunne komme å se på slik at Ingrid hadde noen å være sammen med.




Får ta med litt flere bilder med det samme jeg er i gang, for det har ikke blitt så mye tid til bloggen som jeg kunne ha ønsket de siste dagene. Dagene går jo unna i rekord fart med fullpakket program. Over her ser dere Ingrid som har mistet ennå en tann. Her sitter hun foresten i Olavshallen og venter på at konseerten med Mali og Celine skal begynne. Tirsdag kveld tok vi nemelig turen inn til byen på jentetur. I to timer satt jenta i ro i salen og var kjempe fornøyd, sang og klappet som bare det. I fjor var vi i Bjung på konserten med jentene, men det var verdt pengene å ta turen i år også. For showet var litt forandret og Ingrid (og jeg) koste oss masse.


Så et lite glimt av hva Mads har hatt med hjem i fra skolen den siste tiden. Jeg må si jeg rett og slett er imponert av hva ungene klarer å få til, og kjempe stolt over gutten min. Juleputen har jeg fått i førjulsgave fra Mads, så nå pynter den så fint opp i sofaen her. Julestrømpen tenker han vel å ha selv.




Men nå er det vel på tide at jeg avslutter her og prøver å få pakket litt. Vi reiser jo til Riga i morra tili og er ikke tilbake før mandags ettermiddag. Gleder meg til noen dager bort fra alt stresset, hvor vi bare skal kose oss å slappe av. Og selvsagt shoppe masse :))

Ingen kommentarer: