torsdag 3. desember 2009

Juleforberedelser

Prøvde meg litt som sydame igjen forleden dag. Har jo egentlig en drøm om å lære meg og sy, men det må visst bli en annen gang. Akkurat nå strekker ikke tiden til, det er jo så mye jeg gjerne skulle ha gjort. Men en poseholder klarte jeg i allefall å sy. Den jeg hadde fra før sydde jeg en gang på 90 tallet og stoffet bar nok preg av det. Denne er vel litt for mye julefarger til at den får henge hele året, så da har jeg unnskyldning for å finne frem maskinen på ny året igjen.





Julegardinene ble hengt opp med det samme også, så da ble det riktig så koselig i trappenedgangen vår. Denne døra fører ut på trappa her, men har aldri vært i bruka av oss, jeg tror ikke jeg vet hvor nøkkelen er en gang. Så nå vurderer vi om vi skal fjerne den, vi merker at det forsvinner litt varme der. Uansett så blir det ikke før til sommeren, for da er det flere vinduer som også er klare for utskiftning.




Nå er det vel på tide å finne sengen, blir ny dag på jobb i morgen. I tillegg har jeg masse huasarbeid som er blitt forsømt denne uka som bør tas før vi tar helg. Ha en fortsatt fin førjulstid alle som titter innom her.

Ingen kommentarer: