fredag 20. april 2012

Sokker

Jeg er som tidligere nevnt ingen sokke strikker, men nå begynner jeg faktisk å ha hatt en del par på pinnene den siste tiden. Sist ut var disse sokkene i reste garn fra mariustunikaen jeg strikket til Ingrid. Mønstret kommer fra Drops design og jeg har strikket et par til meg selv tidligere også. Nå tror jeg at jeg har gjort en feil på tåfellinga på den siste sokken, for den ble ikke helt lik den første. Men så langt har jeg ikke orket å se nå mer på det for å prøve å finne feilen. Jeg var mer ivrig på å komme igang med noe nytt. Får se om jeg orker i løpet av helgen, for sokkene blir jo ikke brukt når jeg la de i kurven min igjen, og det er jo litt dumt så flotte som de er.


Ute har vi omsider hatt et strålende vår vær, så da er det forhåpentligvis muligheter til å nyte finværet utendørs i helgen, kanskje med et strikketøy i hånden også. Jeg satser på det iallefall.

GOD HELG!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

Bodil sa...

Så flott tunika og sokkar du har strikka :) Heldige dei som får dei. Koseleg blogg du har, så eg legg meg til som følgar. God helg.