mandag 9. april 2012

Mariustunika

Tidligere i vinter begynte jeg på Mariustunika til Ingrid, hun hadde tidligere ytret ønske om en slik, så da var det bare for mor å sette i gang. Fargene er det frøkena selv som har bestemt, for hun var ganske så klar på at de vanlige fargene skulle hun ikke ha. Det virker som om lilla er en av favoritt fargene for tiden, for det går ganske mye i  lilla nå. 




Litt langdrygt strikketøy etter min mening, jeg har ikke tålmodighet til slikt. Så her har jeg holdt på med litt annet i tillegg, for å ikke gå lei med engang, og da tar det jo også litt lengre tid å få det ferdig. Men nå er iallefall tunikaen ferdig og tatt i bruk av ei stor fornøyd lita frøken.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Nydelig tunika til søt jente! Jeg var på jakt etter hvor jeg kunne finne mønster til denne til meg selv og kom over bloggen din. Legger meg til som følger. Alltid artig med nye bekjentskaper.

Riktig god helg!

Tranghaugen sa...

Hei Ingunn :)
Takk for koselig tilbakemelding, ble veldig fornøyd med tunikaen både jeg og jentungen. Tror nok hun blir og bruke den masse fremover.

Hyggelig at du vil følge meg :)

God helg til deg også!