søndag 8. april 2012

Påskestrikk

Som nevnt tidligere har påsken 2012 ikke bydd på det beste været akkurat, noe som har resultert i flere ferdig stilte strikkeprosjekter. Føler virkelig jeg har fått strikket masse denne påsken. Noe av det er jo påbegynt før påske, men nå er alt som har med påske å gjøre ferdig strikket. Jeg vurderer å strikke ett egg eller to til da, de gikk jo raskt å strikke og i tillegg fikk jeg brukt reste garn. Mariustunikaen til Ingrid er og ferdig og tatt i bruk, får komme tilbake med bilder av den senere. 



Nå tror jeg vi snart skal ta dagens andre runde med snømåkking, for i dag har det snødd konstant siden vi sto opp, og skal jeg komme ut med bila mi på tirsdag så er det vel bare å måkke. Ja, ja, vi får se det positive i det, gratis trim og tidsfordriv i ett :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: