torsdag 28. juli 2011

Ferieshopping

Som tidligere nevnt fikk vi tid til litt shopping på ferieturen. Nå var det ikke bare dill og dall som ble handlet, men faktisk en del fornuftig også. Ingrid fikk bla nye joggesko da hun fikk gnagsår av skoene hun hadde, og jeg klarte jo å finne en skobutikk med masse salg  :)




Disse søte skålene kom jeg over på Åhlens, tanken var å ha de i campingvogna til snop, men foreløpig er de blitt med inn hit. Så vil tiden vise om de får komme ut i vognen igjen eller om jeg må se meg om etter noen nye å ha der. Jeg har begynnt på en liste over ting jeg trenger til vogna, så da får jeg nok muligheten til en shopping runde igjen tenker jeg.




Nå er vi jo så heldige å ha vår egen bruktbutikk her på bygda, så det er nok muligheter til å finne noe der også. I går var jeg innom og kom ut igjen med disse flotte glassene. Kjekt å kan finne helt brukbare ting til en billig penge samtidlig som man støtter en god sak.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Tilslutt må jeg vise fram de flotte treskoene mine som jeg er så utrolig fornøyd med. De er kjempe gode å gå med i tillegg er de jo så søte å se på også. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte flere, de hadde de jo i flere farger. Vel, uansett her jeg vel mer enn nok sko gjemt i skuffer og skap her i huset, så de får holde enn så lenge.

Ingen kommentarer: