fredag 3. juni 2011

Langhelg

Denne uken har vi hatt en særdeles kort arbeidsuke, kun mandag og tirsdag for min del. På onsdag var det planleggingsdag på skolen og siden i går var kristihimmelfartsdag ble det ekstra lenge fri på oss. Noe som kom godt med. Vi er bare hjemme og sløver og koser oss. Været er grått og det har regnet ganske mye de siste dagene. Får håpe det snur snart slik at vi får kjenne litt varme igjen, det hadde gjort godt til både kropp og sjel.







Når været har vært så grått den siste tiden har vi jo hatt god tid til å få gjort ting innendørs. Nå skal jeg ikke skryte noe voldsomt over at vi har gjort akkurat det, men vi har i allefall fått unna litt rot i kjelleren her. Driver fortsatt med kaoskontroll der ennå, det er helt utrolig hvor mye rot man klarer å få plass til. Er kommet et godt stykke på vei og ferdig organisert på den ene bua, så nå gjenstår bare resten. Har en plan om at resten skal jeg klare å få unna i løpet av denne helgen, i hvertfall hvis været fortsetter å være like grått som det har vært de siste dagene.




 Etter helgen reiser Mads på leirskole også, da skal klassen hans være ei uke på Drageid leirskole i Osen kommune. Kunne gjerne ha tenkt meg å ha vært med dem, tror de kommer til å få det flott, å så er det jo en så herlig gjeng også. Vi har så smått begynnt å se over hva som skal pakkes, tror nok vi må pakke masse klær. De kan jo risikere å få en smak av alle fire årstider. Blir spennende å få høre hvordan det går med dem.




Nå skal jeg rive meg løs fra daten og fortsette kaoskontroll prosjektet mitt. Kanskje blir jeg ferdig i løpet av helgen også. Vel, det er i allefall lov å drømme litt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: