onsdag 15. juni 2011

Mer stygg vær og konfirmasjon

Sist uke var merkleig sånn vær messig sett. Fem dager på rad med torden og lyn er ikke hverdagskost her i trøndelag. Jeg merket at jeg ble veldig fasinert av været og hadde kameraet klart hele tiden. Lørdag ettermiddag/kveld var vel toppen for da sto det hele på i flere timer. Så på nyhetene forrige dagen at det hadde vært godt over 6000 lynnedslag i trøndelag på lørdag. Så langt denne uken har vi ikke hatt noe tordenvær, vi har i steden grått vær og regn.




På søndag var vi i konfirmasjon til et søskenbarn av ungene. Været var fortsatt like ustabilt den dagen, men vi slapp unna de store tordenskrallene. Vel, uansett så hadde vi en flott dag med hyggelig selskap og god mat og masse gode kaker. Kaken under her var vel den flotteste på kakebordet denne dagen. Den falt veldig godt i smak hos vår 8 åring. Mente bestemt at en slik kake burde hun få til bursdagen sin. Vi får nå se på det da, det blir i allefall ikke jeg som setter igang med et slikt bake prosjekt.





På en dag som konfirmasjon er det ikke til å komme unna at det blir masse fotografering. Jeg er glad jeg har digitalt kamera og kan ta masse bilder, for det er jammen meg ikke enkelt å få et bilde der hvor alle er heldige. Vi prøvde oss på å ta bilder av alle søskenbarna sammen med farmor og farfar, men det ble nå så som så med resultatet. Vel, uansett moro å ha.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Dagen i dag brukes til rydding og vasking samt litt baking. Ingrid skal feire bursdag sammen med 5 andre klassekamerater i ettermiddag. Må nesten gjøre det sånn når bursdagen hennes kommer midt i fellesferien.

Ingen kommentarer: