onsdag 29. juni 2011

Sommersysler


Jippi, i natt ble jeg tante til ei lita prinsesse. Vi har ventet lenge nå, og ekstra lenge ble det ettersom termin dato var i forrige uke engang. Men nå er hun altså her. Så da blir det vel en bytur på oss en av de nærmeste dagene tenker jeg. Vi må jo å se om lillegullet. Tante har jo strikke litt til den lille også, det blir stas å se om det blir passende.




Det er ikke fullt så mye strikking nå, lufta har på en måte gått ut av ballongen og jeg har intatt skikkelig feriemodus. Altså, jeg gjør mer eller mindre ingen ting. Har jo selfølgelig flere ting på gang, men stresser ikke med noe. Vel, jeg kjøpte meg mer garn i går da vi var i byen, for jeg innbiller meg at strikkeånden skal komme over meg igjen de nærmeste dagene og ukene. Har funnet en kjempe søt oppskrift på en tunikakjole som jeg har lyst til å strikke til bursdagen til Ingrid. Nå er jo det under tre uker til så det spørs hvordan det går. Ja, ja vi får se.





Ellers så startet jeg de første ferie dagene med masse energi og fikk omsider malt møblene som vi arvet etter oldemor og oldefar. Nå mangler de bare nye knotter noe som innebærer en tur på ikea, men det er det vel muligheter for å få til en dag snart tenker jeg.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I dag tror jeg at jeg må bruke dagen utendørs. Det er flott temperatur, men overskyet, noe som er flott hage vær. Jeg har en plen og noen blomsterbed som det har grodd noe enormt i de siste ukene, så da har jeg vel fyllt opp dagen innen jeg er ferdig.

Ingen kommentarer: