tirsdag 7. juni 2011

Litt inspirasjon

I løpet av fri dagene fikk jeg omsider litt overskudd til å lage noen kort igjen. I tillegg til overskuddet som kom med fridagene får jeg som regel mer lyst til slikt arbeid når det er lysere ute. Virker som om inspirasjonen til å være kreative øker dess lengre i mot sommeren vi kommer, og bra er det for jeg har en lang liste med prosjekter jeg gjerne skulle ha gjennomført.



Så langt denne uken har jeg ikke fått gjort særlig mye, men slike late dager er så gode å ha innimellom. Nå er det jo ekstra stille her denne uken da stor gutten er på leirskole. Ikke det at han bråker og gjør så veldig mye ut av seg, men litt kjøring hit og dit blir det i allefall i løpet av ei uke. Håper bare været er flott hos dem også, her har starten på denne uken vært noe ustabil. Vi har i allefall fått mye høyere temperaturer enn vi har hatt på lenge, litt sol har det også blitt. Men noe stabilt sommer vær er det så langt ikke blitt, for regnet kommer i allefall en gang i løpet av dagen.




Vel, da skal jeg straks forflytte meg til sofaen, har noe strikketøy som jeg har troen på at snart skal bli ferdig. Bilder kommer etterhvert, har flere ferdig strikketøy nå, så det må vel bli en dag snart.
Ha en fin kveld alle der ute.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: