fredag 19. mars 2010

Vinter igjen

I løpet av helgen som var og starten på denne uke kom vinteren til trøndelag igjen, og jeg som trodde at det snart var vår. Det begynnte jo å komme fram bare flekker og verandaen var nesten fri for snø. Men så feil kan man ta gitt, for nå har det kommet mengder med snø. Så her har det blitt noen timer med snø måkking og gratis trim.





Man får prøve å se det positive i det hele, for nå var jeg virkelig klar for vår. Hadde jo store planer om å finne fram noen hagemøbler og så skulle jeg nyte sola fra verandaen. Men, nei, det ble ikke slik. Ikke ble det noe sol å se heller.



Men nå har jeg et håp igjen, for det siste døgnet har mildværet slått til igjen. Så nå krymper snøen i rekord fart her. Håper virkelig det er våren som er på vei nå da. Som dere ser av bildene her så har det vært masse snø her den siste tiden. Jeg tror ikke det har vært så mye snø her noen gang på de snart 8 årene som vi har bodd her. For denne vinteren har jo vært litt utenom det vanlige. Jeg har jo egentlig vært veldig fornøyd med vinteren, men nå er det nok.
JEG VIL HA VÅR NÅ!!!

Ingen kommentarer: