mandag 15. mars 2010

Hvor blir tiden av?

Her er det egentlig ikke så veldig mye nytt å fortelle om, dagene går unna i rekord fart. Synes vi nettopp startet på en ny uke jeg, men før jeg vet ordet av den er den over. Det eneste positive med det må vel være at vi nærmer oss vår og sommer i full fart her nå.
Tidlig i forrige uke øynet jeg et håp om at våren var nær, men når jeg nå ser ut så ser det ut til å være lenge til våren kommer. Denne helgen har det kommet enorme mengder med snø, var jo nesten så julestemningen kom på nytt. Jeg prøver nå å unngå å tenke så mye på all snøen og heller fokusere på alt det fine vi har og se fram mot. For en liten stund tilbake ordnet jeg med nye vårlige gardiner på kjøkkenet. Ble veldig fornøyd, syns det var kjekt med litt farger i det ellers hvite rommet. Min kjære lurte på om jeg hadde en plan om å gå tilbake til 70- tallet igjen...




På stua har jeg hengt opp en lysekrone ( dog uten strøm ennå...) som jeg kjøpte for en billig penge på netthandelen. Foreløpig henger den der på prøve, så får jeg se hvor fornøyd jeg blir med den.




Ellers prøver jeg å få unna litt strikking i mellom kjøring hit og dit, den siste uka har nemelig bestått av fire bursdager, to konferansetimer, tre treninger, en korøvelse samt to turer til byen. Så det er kanskje ikke så rart at dagene og ukene går fort.


Forrige helg fikk jeg brukt opp noe av restegarnet som var igjen fra tunikaen jeg strikket til Ingrid, så nå har hun fått leggiser og pulsvarmere som matcher. Hva jeg skal bruke siste rest til må jeg nok gruble litt på, så i mellom tiden har jeg startet på nye prosjekter.



Ingrid ble i allefall veldig fornøyd og lå med pulsvarmerne på seg den første natten. Nå har hun vært å sett seg ut flere ting i oppskriftheftene mine som hun mener at jeg burde strikke til henne. Vi får se hva det blir til etterhvert, nå har jeg omsider begynnt på babyklær for det er jo ikke lenge til jeg blir tante igjen.



Da skal jeg får unna litt av husarbeidet som har hopet seg opp de siste dagene før det blir noen timer på jobb.
Ha en fin vinterdag alle sammen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt de fine gardinene?

Tranghaugen sa...

De gardinene er kjøpt på netthandelen (www.netthandelen.no) fikk de til en billig penge også, tror jeg betale ca 160kr for begge to ;) mener de fantes i flere farger også.

Laila