tirsdag 23. mars 2010

Vårfornemelser

De siste dagene har det vært håp om at våren er på vei. Det er fortsatt kaldt om natten, men sola har kommet frem på dag tid, så da har det vært riktig så flott. Her ser dere den flotte utsikten fra kroken min på verandaen i går formiddag.





På søndag måkket jeg av et hjørne på verandaen, slik at det gikk an å finne frem stolene. Vil det ikke bli vår, så skal det! Så nå har jeg kost meg noen korte stunder i solveggen, for det blir fort kaldt når sola kommer bort. Håper bare vi får sånn vær i påska også.




En annen typisk vårsyssel her i gården er når jeg finner frem malingen eller spraylakken min. Jeg liker ikke å holde på med sånt arbeid innendørs, så da er jeg avhengig av pluss grader utendørs. Denne gangen var det gulvlysestakene mine som fikk et aldri så lite møte med sprayboksen.




Er svært så fornøyd med resultatet, og har allerede lagt planer om flere ting som skal fornyes i løpet av våren/sommeren.



Ingen kommentarer: