onsdag 24. mars 2010

Barbrokjolen min

Som jeg skrev om tidligere i vinter så kjøpte jeg meg en Barbrokjole fra Ellen. Nå er det en stund siden kjolen kom i hus og jeg har allerede brukt den flere ganger ( og fått masse skryt for den). Men jeg har aldri kommet så langt at det har blitt noen bilder av meg i den, for her er det jo som regel jeg som står bak kameraet.





Men i går kom jeg på at jeg skulle prøve selvutløseren på kameraet, noe jeg aldri før har gjort. Vel, resultatet ble nå så som så da, dere ser iallefall kjolen. Denne gangen brukte jeg den som en tunika over dongeri bukse, mens jeg tidligere har brukt strømpebukse under. Jeg ble ikke fullt så pyntet nå, så da ble antrekket mer hverdagslig.


2 kommentarer:

Pia sa...

Se der, ja! En flott kjole på en flott modell!

Tranghaugen sa...

Takk for det Pia, føler meg jo kjempe flott når jeg har en så flott kjole på. Utolig hva klær kan gjøre med selvfølelsen :)