torsdag 25. mars 2010

Nye malemuligheter

Da har jeg kjøpt meg et nytt maleprosjekt. Denne gangen har jeg vært på Finn og funnet meg en sjenk jeg tenkte å male. Er vel ikke alle (les mamma...)som er helt enige med meg i at denne blir finest om den får en runde med malekosten. Men jeg kan jo ikke ha denne sånn når alt annet er hvit her. Om jeg skulle ha beholdt denne slik så måtte jeg jo ha byttet ut resten av møblene her, og det har jeg virkelig ikke tenkt å gjøre. Jeg er litt nøye med tanke på at tingene skal passe sammen, så da blir det hvitmaling i løpet av påska.



Terje rister som vanlig oppgitt på hodet til mine påfunn og skjønner ikke helt vitsen. Men så er han nå så snill og god å da, for jeg får det jo som jeg vil allikevel :) Nå er det straks middagstid her i gården, venter barna hjem fra skolen hvert øyeblikk. Regner med det er en sliten Mads som kommer, de har nemelig hadd skidag med skolen i dag. I kveld er det forresten gradering på taek won do, så ettermiddagen kvelden her får vi også til å gå. Men det er helt greit for nå er det jo straks påskeferie. Jeg skal ha en lang dag på jobb først i morgen, så da blir det ekstra godt med ferie.

2 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Det er rett det- stå på det er klart du skal male den flotte skjenken- det blir kjempe stilig. jeg gleder meg til å se resultatet. Morro å se at du også har Ellen kjole:):) Jeg elsker mine to og det blir helt sikkert en til også:)
Øsnker deg ei riktig god palmehelg:)

Tranghaugen sa...

Er kjempe fornøyd med Ellen kjolen min ja, og har lyst på en mer sommerlig utgave også. Det blir jo forhåpentligvis litt varmere i været etterhvert også :)
Ha ei fin helg du også!