tirsdag 9. mars 2010

Loppis

På lørdag var det loppemarked her i samfunnshuset, å lykke sier bare jeg. Jeg elsker jo loppis, er ikke bestandig jeg kommer hjem med så masse, men elsker å gå på jakt etter en skatt eller to. Nå er det ikke så ofte det er loppemarked her ute, så da er det ekstra stas når det først er. For husfredens del så er det kanskje like greit, da min bedre halvdel ikke helt ser hvorfor dette er noe å rope hurra for. I helgen mente han at jeg heller burde tenke på å kvitte meg med noe av alt "sarvet" vi har, isteden for å dra hjem ennå mer.....






Til min fordel så må jeg jo bare vise hva jeg "dro" hjem denne gangen. Det ble denne flotte glass skålen til hele 10kr og skisko til Ingrid til 20 kr. Synes jeg var flink jeg som ikke hadde med meg mer hjem. Vi brukte jo mer penger på å kjøpe oss kaffe og en kake :)
Nå skal det da kanskje også nevnes at det var like før det ble med et skap eller to hjem, men det ble bare med tanken, så jeg er stolt over meg selv.





Ny mobil har det også blitt på mor i løpet av helgen, så nå prøver jeg å lære meg å bruke den. Har så langt lært meg å svare, å ringe og å sende sms, så nå synes jeg at jeg er kommet langt. Telefon er liksom ikke helt min greie, jeg er jo fornøyd så lenge jeg får ringt og tatt i mot samtaler. Alt det andre er jeg ikke så opptatt av, så jeg må ærlig innrømme at jeg ser helst på utseende til telefonen. Så når jeg begynnte å se etter tlf for litt siden så var det en helt annen jeg hadde tenkt meg. Men etter å ha hørt på min bedre halvdel (igjen) så endte jeg opp med denne, og han hadde helt sikkert rett i at denne var mye bedre ;)

Ingen kommentarer: