torsdag 4. mars 2010

Mer vinter

Her ser det ikke ut som om vinteren har tenkt å slippe taket, så da får vi vel bare nyte den da. Her kommer noen bilder fra helgen, Ingrid koser seg i allefall masse ute i snøen.





Akebakken trenger ikke være så stor, det holder lenge med skråningen ved huset.


Et lite forsøk på å ta i bruk trampolina, men det var visst litt mye snø allikevel. Men det blir vel snart tid for det også.




Snøengler er jo bestandig moro å lage, dog ikke like enkelt å komme seg opp uten å ødelgge dem.
Nå er solen kommet frem i dag også, selv om det så mørkt ut litt tidligere i dag. Ingrid og resten av småtrinnet har ski og akedag i dag, så jeg regner med de koser seg. Nå skal jeg komme igang å få gjort unna en del husarbeid før jeg tar turen til byen i ettermiddag. Tenkte jeg skulle få med meg lillebror Eskild og resten av RIHK(http://rihk.no) og deres første kamp i kvalliken mot GET- ligaen. Satser på seier i kveld og stor stemning i ishallen.

1 kommentar:

EllenSand sa...

Ja, det er sannelig min mye snø, til og med her på Frøya:)
Flott at du blir med på coco-trøye-utfordringen. Du må sende meg adressen din :)