fredag 27. februar 2009

Fremskritt :)

Prosjekt hekling går sakte, men sikkert fremover. Tror jeg begynner og forstå hvordan ting fungerer. Men ettersom jeg har flere ting på gang tar ting tid. Satser på å få ferdig noe av det i løpet av helgen, slik at jeg kan begynne på noe nytt igjen. Har masse garn liggende, så da er det vel bare å finne noe som frister.
Vesken jeg startet på tidligere er nå strikket ferdig. Til og med hanken har jeg klart å hekle. (Veldig godt fornøyd med det) Nå er veska i vakemaskina til tøving, så er veldig spent på det ferdig resultatet. Slik så den ut før tøvinga:

Hekle blomsten ble noe ujevn, men jeg er fornøyd med den allikevel. Øvelse gjør mester ( håper jeg)

Denne lua har jeg også begynnt på, men så var det noe jeg ikke forsto, så da stoppet det prosjektet opp. Får vel se litt mer på det i løpet av helgen eller høre om noen kan hjelpe meg hvis jeg ikke finner ut av det.


Fikk et lite innfall om å strikke ullsokker til Ingrid også. Forstå det den som kan, for det er jo ikke mange ukene siden jeg uffet meg over at det gikk så tregt å strikke sokker. Men det har gått mye bedre denne gangen, så kanskje har jeg begynnt å få til det også?






Ingen kommentarer: