tirsdag 10. februar 2009

Ingen vei tilbake??

Nå har jeg snart ingen unnskyldning lengre, dvs jeg har vel ikke hadd det til nå heller, men jeg er jo veldig god på å finne på noen. For nå har jeg kjøpt meg trimsykkel, så nå skal det bli fart på sakene (tror jeg i allefall...) Satt og kikka rundt på finn.no i går, og plutselig så dukka det opp en sykkel som var til salgs. Har kikka etter det før også, men så har de berømte unnskyldningene slått til ...( for dyr, for langt unna, vanskelig å få den hjem osv....) Men nå hadde jeg ingen unnskyldning på lager, da denne var billig og var til salgs på bygda og selger tilbød seg å levere den på døra her. Så i ettermiddag kommer "herligheten" i hus. Det vil nå vise seg hvor mye den blir brukt etterhvert, men som sagt med sykkeln i hus så har jeg ikke mange unnskyldninger igjen.

Ingen kommentarer: