torsdag 5. februar 2009

Små puslerier

Ettersom jeg fortiden stortsett går bare hjemme om dagene har jeg startet ett lite prosjekt med bildene våre. Har en del liggende som ennå ikke er kommet i album og en god del som ikke er fremkalt. Men som vanlig når jeg begynner å dra fram mine ting så har det en tendens til å utvikle seg. Mine små puslerier er visst ikke så små, jeg tror nemlig dette kan bli ett lang varig prosjekt...

Sånn så spisestuebordet ut da jeg hadde dratt fram eskene mine....

Bryllupsalbumen begynner å ta form, kanskje på tide?...

Satser på å få den ferdig denne gangen...

Mens jeg holdt på med albumen fant jeg jo mye annet spennende også. Begynnte på noen kort, det er jo så kjekt å ha noen liggende i tilfelle det skulle være noe.

Har i allefall funnet ut at jeg trenger ikke å kjøpe noe nytt tilbehør med det første. Jeg har sikkert nok til å fylle x antall albumer og lage tilsvarende antall kort også. Men så var det alle fristelsene da... Får vel holde meg unna slike butikker en stund framover.

Ingen kommentarer: