mandag 2. februar 2009

Fritidsproblemer???

Jeg kan vel egentlig ikke skryte på meg å ha fritidsproblemer, for det er jo alltids noe som burde vært gjort. Men noen ganger er det nå bare slik at man ikke orker å gjøre noe fornuftig. Etter å ha tatt en liten runde med høyst nødvendig husarbeid her i dag, ble jeg sittende ved pc`n. Og det er utrolig hva man kommer over når man først sitter her og surfer. Jeg fant en litt moro side i dag som forvandler bildene dine til å se ut som om de er over 100år gamle. Så da måtte jeg selvfølgelig prøve ut dette, ikke alt som blir like bra, men moro er det allikevel. Her er ett lite utvalg av dagens tidsfordriv...

3 kommentarer:

Tonetuppa sa...

Kult! Har du adressa te den sida?

Tranghaugen sa...

Heisann:)
Har den itj akkurat no,men ska sjå om æ finn den etterhvert her.

Tranghaugen sa...

Fant den med engang æ gitt :)
Herre va artig altså;)
http://labs.wanokoto.jp/olds