mandag 2. februar 2009

Fortsatt tankefull

Mor i huset er fortsatt litt tankefull, men det betyr ikke at alt annet stopper opp. Jeg er jo en del av den kvinnelige befolkningen, ergo jeg klarer å gjøre to ting på engang :)) Forrige uke fikk jeg strikket masse, så nå er jeg virkelig fornøyd med framgangen her. Ullsokkene til Mads er ferdig og allerede i bruk, jeg har kjøpt garn og begynnt på den grå vesten. Strikkes på pinner nr 7 , så her går det unna, Jeg er ferdig med ryggen og har allerede begynnt på det ene framstykket. Gleder meg til den blir ferdig, for da er det bare å begynne på ett nytt prosjekt.
Kjenner jeg begynner å få lyst til å male litt igjen nå. Har jo masse ting som jeg har litt planer for, men hadde jo egentlig bestemt meg for at jeg skulle vente til det var blitt vår slik at jeg kunne ta noe av malingen utendørs. Så nå får vi se hvor tålmodig jeg er da....

Ingen kommentarer: