fredag 6. mars 2009

Helg igjen

Da var ei ny uke unna gjort og vi er klare for helgen. Har vært ei særdeles rolig uke for min del, men ukene går nå allikevel. Det som er positivt er at det nå virker som om vinteren er over for denne gang. Vel har vi mye snø ennå, men den har helt klart krympet masse den siste uken. Så nå går det virkelig mot vår. Er vel snart på tide å så noen sommer blomster også. Jeg har nå funnet fram det som har overvintret i kjelleren, så vil tiden vise om de har overlevd.
Strikke prosjektene går også fremover, men ettersom jeg har flere ting i "produksjon" på engang tar det tid å få noe ferdig. Vesken er ferdig,men ikke tatt i bruk. Lurer på om jeg skal sy fast en trykk knapp eller to under lokket, for det virket som om den åpnet seg så lett uten. Kanskje det kan være ett av mine mål for helgen. Luen som jeg startet på er snart ferdig nå, men den har jeg brukt mye lengre tid enn jeg trodde på. Å strikke halvpatent var ikke bare bare,i allefall når jeg aldri har prøvd det før. Men har etterhvert fått taket på det, så den blir vel ferdig i løpet av helgen.

Ingen kommentarer: