tirsdag 17. februar 2009

Håndarbeidsprosjekter

Da er jeg faktisk ferdig med vesten jeg begynnte på for et par uker siden. Den var enkel og strikke og tok ikke så veldig lang tid heller. Men jeg er allikevel ikke helt fornøyd, selv om den er grei nok og jeg kommer nok til å bruke den. Kunne ha tenkt meg å ha den litt lenger, går sikkert an å ordne det hvis jeg rekker opp litt,men det tror jeg virkelig ikke at jeg gidder.








Jeg har dessuten startet på neste prosjekt allerede. Må jo smi mens jernet er varmt og lysten til å strikke ennå er her. Tenkte å strikke en svart veske til meg selv, er litt usikker på hvilken kontrast farge jeg skal ha, men det finner jeg vel ut. Må uansett ut å kjøpe mer garn for nå er det tomt for svart. Jeg var nemelig så ivrig i går kveld at jeg begynnte med noe reste garn jeg fant i ei kurv her.










Så i dag får jeg finne på noe annet. Tror faktisk at jeg skal prøve så smått å lære meg å hekle. Jeg har i allefall funnet fram håndarbeidsboken og heklegarn, så da vil det vise seg om det blir noe av det...





Ingen kommentarer: